Liity mukaan!

Tärkeä osa seuramme toimintaa on yhteinen talkootyö, jonka avulla järjestämme kilpailuja, hiihtokouluja, tapahtumia, sekä hankimme suuren osan seuran taloudesta. Talkootöihin toivotamme kanssamme mukaan jokaisen vanhan sekä uuden jäsenen.  Osallistua voit esimerkiksi tulemalla töihin kahvioon hiihtokouluiltoina ja kilpailujen aikana Timitran hiihtokeskuksessa tai Riihivaaran mäkikeskuksessa. Kilpailuissa tarvitsemme usein toimitsijoita kilpailualueen eri järjestelytehtäviin. Seuramme järjestää myös yleishyödyllisiä talkoita, joista ilmoitamme yleisesti Lieksan Lehden urheilutoimintapalstalla, nettisivuilla, Facebookissa ja tekstiviestein. Talven mittaan järjestämme pienempiä Cup-kisoja, joihin toivomme runsasta osanottoa.

Liity talkoolaiseksi!

Liity jäseneksi

Talkoolaisille tarjoamme talkooruokailun. Talkoolaiset pääsevät kilpailuihin ilman pääsymaksua ja etenkin vaskiyhdistetyn aikaan olemaan osana järjestämässä kilpailua Suomen nimekkäimmille yhdistetyn urheilijoille. Jäsenemme saavat myös 20 % alennuksen Lieksan Retkiaitan normaalihintaisista hiihtovarusteista.

Täältä nettisivuilta sekä kausittain ilmestyvästä toimintaesitteestämme löydät lisää tietoa seuran eri jaostojen toiminnasta. Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla on toimintaan ja tapahtumaan liittyviä kysymyksiä.

Seuran jäsenmaksut

Jäsenmaksut maksetaan Lieksan Hiihtoseura ry:n tilille: FI80 5343 3840 0315 60

Nuoret, alle 15 v (myös hiihto- ja mäkikoululaiset) 6 €
Aikuiset 15 €
*Perhejäsenmaksu30 €
Kannattajajäsenet35 €
Ainaisjäsenet100 €

*Perhejäsenmaksu kattaa vanhempien lisäksi kotona asuvien tai opiskelun vuoksi tilapäisesti muualla asuvien lasten jäsenyydet, mutta ei pysyvästi omassa taloudessaan asuvien perheenjäsenten jäsenyyksiä.

Mikäli henkilö- tai osoitetiedoissa on tapahtunut muutoksia, ilmoita niistä seuran toimistoon, koska viitteelliseen pankkisiirtoon ei voi lisätä tai muuttaa tietoja.

Voit ilmoittaa liittymisestä soittamalla toimistoon: 0400 489 479 tai
sähköpostilla lieksanhiihtoseura@gmail.com